Pegasus, Boeing 737’leri tutacak- bloomberght.com

Pegasus Havacılık CEO’su Güliz Öztürk Bloomberg’e verdiği röportajda, “Tek tip bir filo oluşturma yolunda ilerliyorduk. Ancak mevcut büyüme ve büyüklükle birlikte kendi iç analizlerimizi ve fizibilitemizi yaptık ve dokuz Boeing uçağını elimizde tutmaya karar verdik” dedi.

İstanbul merkezli Pegasus, eski nesil 737 NG’lerini 2025 yılına kadar aşamalı olarak kaldırmayı planlamıştı ancak Öztürk’ün açıklamasına göre artan seyahat talebinin yanı sıra yeni uçakların teslimatında yaşanan gecikmeler ve buna bağlı olarak kiralama maliyetlerinde görülen artış, şirketin bu planları 2029’a ertelemesine neden oldu.

Pegasus, bazı büyük rakiplerinin motor sorunları ve jet teslimatındaki gecikmeler nedeniyle kısıtlandığı bir dönemde büyümeyi bekliyor.

bloomberght.com internet sitesinde yayınlanan sözkonusu habere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:

Diğer Haberler
Yellen: Güneş enerjisi ve elektrikli araç sektörlerinde aşırı kapasitenin oluştuğunu görüyorum - BN
Yellen, Çin'in aşırı kapasitesinin global fiyatları bozduğunu söyleyecek - BN
S&P: (Avrupa'da 2.çeyrek kredi koşulları hakkında) İşgücü piyasası sıkı kalmaya devam edecek, enflasyondaki düşüş sürecek ve ECB'nin yılın ikinci yarısında faiz oranlarını üç kez 25 baz puan düşürmesine olanak tanıyacak
TCMB'nin 1 hafta vadeli 700 milyon dolar tutarında döviz karşılığı TL swap ihalesinde teklif 1.102 milyar dolar
TCMB'nin 1 hafta vadeli 200 milyon euro tutarında döviz karşılığı TL swap ihalesinde teklif 240 milyon euro
Adel Kalemcilik/Uçanlar: UNİCEF tarafından daha hacimli siparişler bekliyoruz - Bloomberg HT
Adel Kalemcilik/Uçanlar: Şirketimizi ofis ve eğitim teknolojileri şirketine dönüştürmek gibi hedefimiz var- Bloomberg HT
Adel Kalemcilik/Uçanlar: Kurda en az %50 hedge planlıyoruz, ama bu yıl %90'a çıkardık - Bloomberg HT
Adel Kalemcilik/Uçanlar:Üç yıl içinde ihracatın payını %20'ye çıkarmayı hedefliyoruz - Bloomberg HT
Adel Kalemcilik/Uçanlar: Bundan sonra kura bağlılığımız çok düşük - Bloomberg HT